Een tienermoeder en haar baby werden “in moordstijl” neergeschoten tijdens een aanval die vermoedelijk verband houdt met een bende of drugskartel, zei de sheriff.

Wetshandhavers in Californië hebben een beloning van $ 10.000 uitgeloofd en de hulp van het publiek gevraagd bij het oplossen van de ‘opzettelijke, opzettelijke en gruwelijke’ moorden op zes mensen in een huis in de staat Central Valley.

Onderzoekers denken dat een bende of een drugskartel het gezin heeft aangevallen, zei sheriff Mike Boudreaux van Tulare County dinsdag op een persconferentie. De afgevaardigden hadden onlangs een drugsgerelateerd huiszoekingsbevel uitgevoerd in hetzelfde huis.

Onder de doden bij de schietpartij van 03:30 (11:30 GMT) op maandag waren een 17-jarig meisje en haar 10 maanden oude zoon.

Boudreaux zei dat de tiener op de vlucht was voor het geweld toen de moordenaars haar inhaalden buiten het huis in Goshen, een gemeenschap van ongeveer 3.000 inwoners in centraal Californië in de San Joaquin Valley, en de jonge moeder doodschoten. een moord”.

“We denken dat het 17-jarige meisje en haar baby op de vlucht waren. De schutters stonden boven deze 17-jarige moeder en schoten haar door het hoofd”, zei Boudreaux. “Het was opzettelijk, opzettelijk en gruwelijk.”

De andere vier slachtoffers waren tussen de 19 en 72 jaar oud, onder wie een grootmoeder die werd neergeschoten terwijl ze sliep. Hun autopsies zullen naar verwachting later deze week worden afgerond.

Autoriteiten zeiden eerder dat de tiener 16 jaar oud was en de baby zes maanden, maar zeiden dat ze bijgewerkte informatie hadden ontvangen.

Afgevaardigden van de sheriff die reageerden op meldingen van geweerschoten in het huis in Goshen, een klein boerendorp ongeveer 350 km ten zuidoosten van San Francisco, vonden verschillende slachtoffers binnen en op straat. Drie mensen hebben het overleefd en zullen door de autoriteiten worden ondervraagd. Onder hen is een man die zich in het huis verstopte toen de moorden plaatsvonden.

“Het is schokkend voor de natie, schokkend voor ons graafschap, schokkend voor onze staat, en ik moet je zeggen dat ik vanuit het hele land telefoontjes krijg”, zei Boudreaux.

De politie was op zoek naar ten minste twee verdachten, zei Boudreaux, eraan toevoegend dat ze nog niet geïdentificeerd waren. De beloning van $ 10.000 werd aangeboden door wetshandhavers voor informatie die het onderzoek bevorderde.

Boudreaux kwam terug op zijn eerdere opmerkingen aan verslaggevers dat de aanval waarschijnlijk een kartel was, en zei dat onderzoekers ook onderzoeken of het bendegeweld was.

‘Ik sluit die mogelijkheid niet uit’, zei de sheriff. “Deze mensen zijn duidelijk in het hoofd geschoten en ze zijn ook neergeschoten op plaatsen waar de schutter zou weten dat er een snelle dood zou plaatsvinden… Dit is ook vergelijkbaar met aansluiting bij hoge bendes en de stijl van executies die ze plegen.”

Wetshandhavers zijn bekend met het huis, zei de sheriff, daarbij verwijzend naar bendeactiviteiten daar die “in het verleden regelmatig hebben plaatsgevonden” zonder details te geven. Hij voegde eraan toe dat niet alle neergeschoten drugsdealers of bendeleden waren – en zei dat de vermoedelijk onschuldige slachtoffers de tiener, haar grootmoeder en, natuurlijk, de baby zijn.

De sheriffafdeling identificeerde dinsdag de slachtoffers als Rosa Parraz, 72; Eladio Parraz, Jr., 52; Jennifer Analla, 49; Marcos Parraz, 19; Alissa Parraz, 16; en Nycholas Parraz, 10 maanden.

movies showing now
movies san antonio
movies santa barbara
movies sacramento