Het Jaar van het Konijn is aangebroken, en de Bewaken 2 Het Lunar New Year-evenement is begonnen. Het gratis spel van Blizzard FPS-spel markeer de gelegenheid met drie arcade-vechtpartijen, thematische verzamelbare skins en vuurwerk bij de Lijang-toren. Het evenement loopt van 17 t/m 31 januari.

De drie arcade-vechtpartijen zijn Capture the Flag, Capture the Flag Blitz en Bounty Hunter. Capture the Flag werkt op de traditionele manier: teams moeten samenwerken om de vlag van hun tegenstanders te grijpen en terug te brengen naar de bevriende basis, terwijl ze hun eigen vlag beschermen tegen het andere team.

Capture the Flag Blitz werkt vrijwel op dezelfde manier, met vlaggen die dichter bij het midden van de kaart zijn geplaatst.

Bounty Hunter is een vrije modus waarin de eerste persoon die doodt een premie op zijn of haar hoofd krijgt. Hoewel ze de premie hebben, verdienen ze bonuspunten bij elke kill. Iedereen op de kaart kan echter zijn locatie zien, en zodra een andere speler de speler met de premie doodt, wordt de premie overgedragen aan de moordenaar.

Het Lunar New Year-evenement bevat nieuwe beloningen en evenementuitdagingen, waaronder een legendarische Kkachi Echo-skin die je verdient door vier van de vijf beschikbare uitdagingen te voltooien. Spelers kunnen ook een legendarische Masked Dancer-skin pakken en The Lion Roars-overwinning poseren voor Moira door twee uur aan Overwatch 2-streams op Twitch te kijken.

De enige nieuwe skin die voor dit evenement wordt geïntroduceerd, is de epische Hu Tou Mao-skin voor Mei, die een felrood thema heeft en een feestelijke winterhoed met konijnenoren erop, die beschikbaar is voor 1.000 Overwatch Coins. Sommige spelers mopperen hierover op de Blizzard-forums, maar sommige oudere Lunar New Year-skins zijn met korting verkrijgbaar in de winkel, als dat een troost is.

Bekijk onze gids voor Overwatch 2 Lunar New Year-evenement voor meer informatie en maak je klaar voor de Overwatch 2 seizoen 3 releasedatumomdat het om de hoek is.