Vandaag is er weer een patch voor Witcher 3 uitgekomen met meer fixes en verbeteringen aan CD Projekt Red’s nieuwe next-gen update voor de beroemde RPG-spel. Hoewel de patch het buildnummer niet verandert, bevat het wel een aantal belangrijke oplossingen die je reis door Novigrad een beetje leuker kunnen maken.

Naast “algemene stabiliteitsverbeteringen”, zegt CD Projekt Red dat deze patch ook het volgende bevat:

• Oplossingen voor de fotomodus
  • Arabische taalcorrecties in het spel
  • Een oplossing voor de bug die toxiciteit op maximaal niveau blokkeert
  • Verbeteringen aan het stoomdek

Andere wijzigingen die niet worden vermeld, zijn opgenomen in deze patch, maar de patch-notities ga niet in op aanvullende details.

Toen de next-gen-update van The Witcher 3 vorige week werd gelanceerd, klaagden spelers erover slechte prestaties en bugs, wat de technische problemen weergaf waarmee de game te maken kreeg toen deze meer dan zeven jaar geleden werd gelanceerd. Maar CD Projekt Red is nu uit twee updates voor de pc-versie, en hoewel de nieuwe ray-traced lichteffecten nog steeds zwaar wegen op de prestaties, lijkt het een week na de update veel soepeler te gaan.