Vermaak

Deze terugkeer zou de MCU-fanbase van streek maken.

Hoewel de Disney+-serie Secret Invasion momenteel in een staat van onzekerheid verkeert zonder vaste startdatum, weerhoudt dat MCU-fans er niet van om te speculeren over wie er in de eerste tv-show van Phase 5 zal verschijnen.Hoewel er een handvol Shield-leden zijn om uit te kiezen Nick Fury zou kunnen ondersteunen, lijkt één personage in het bijzonder enig momentum te hebben in de online gemeenschap.

Ze is niet meer gezien in MCU-content sinds de Agents of Shield TV-serie, maar het lijkt erop fans juichen voor de terugkeer van Chloe Bennet als Quake/Daisy Johnson. Bennet heeft in het verleden verklaard dat ze binnen is niet betrokken bij Secret Invasion. Natuurlijk kon ze haar betrokkenheid toch niet bevestigen zonder goedkeuring van de studio.

Toch ziet het er goed uit voor Bennet op Reddit. Een recent bericht van gebruiker Divine_Rose ging over het idee van de terugkeer van Quake, wat overweldigend positieve feedback opleverde dat ze van Bennet hielden in Agents of Shield en haar graag zouden zien terugkeren voor Secret Invasion. Hoewel de reactie van fans niet het ultieme antwoord is, lijdt het geen twijfel dat Marvel Studios zo’n positieve reactie zou kunnen negeren.

Het andere stukje van de puzzel hier is dat de Inhumans nog geen integraal onderdeel lijken te zijn van het universum van 616. Dat betekent echter niet dat het altijd zo zal zijn. Net als bij de mutanten waaruit de X-Men bestaat, moeten ze officieel worden geïntroduceerd. Hoewel Kamala Khan een mutant in de MCU lijkt te zijn in plaats van een onmenselijke, is alle hoop niet verloren.

Het feit dat Quake bestaat in MCU-inhoud die als canon wordt beschouwd, helpt het zeker om een ​​terugkeer te rechtvaardigen. Bovendien laat de verschijning van Blackagar Boltagon in Multiverse of Madness zien dat er ergens daar Inhumans bestaan. De tijd zal het leren.

Zodra Secret Invasion een officiële releasedatum krijgt, kun je de hele serie streamen op Disney+.