Vermaak

Het lijkt erop dat de goblins geen schijn van kans maken in 2023.

Met het tweede seizoen van Goblin-moordenaar anime die dit jaar uitkomt, is er een nieuwe trailer uitgebracht die dient als promo voor seizoen twee, met veel actie om goblins te doden. Helaas bevat de trailer weinig informatie, aangezien er geen andere verhaaldetails of premièredata buiten het venster van 2023 worden onthuld.

De serie had een behoorlijk grote kloof tussen releases, aangezien het eerste seizoen vijf jaar geleden in 2018 werd uitgebracht. De Goblin’s Crown-film dichtde een deel van die kloof toen deze in 2020 werd uitgebracht en paste de vijfde lichte roman uit de serie aan. De nieuwe serie zal waarschijnlijk beginnen met de zesde roman naarmate de zaken sneller gaan, te oordelen naar alle goblin-moorden die in de nieuwe trailer te zien zijn.

De serie zal naar verwachting ook uitgroeien tot andere media, aangezien een Goblin Slayer-videogame met de titel Goblin Slayer: Another Adventure – Nightmare Feast is aangekondigd voor de nintendo-schakelaar en pc via Steam. Het speelt zich af in het Goblin Slayer-universum en bevat een origineel verhaal.

Bovenstaande informatie is echter alles wat bekend is. De advertentie bevatte de titel, platforms en dat kleine beetje verhaalinformatie. De uitgever en ontwikkelaar zijn momenteel onbekend, wat nogal ongebruikelijk is voor een game met bekende platforms.

Voor degenen die misschien niet bekend zijn met Goblin Slayer, het begon allemaal als lichte romans geschreven door Kumo Kagyu die de titulaire Goblin Slayer introduceren, een man die zich altijd verstopt onder harnas wiens levensdoel het is om goblins uit te roeien. Goblin Slayer zelf is openhartig en bijna geheel emotieloos, hoewel zijn ongebruikelijke stijl en ingewikkelde kennis van goblins nog steeds partijleden als vliegen naar hem toe trekken.

Er zijn geen namen in de wereld van Goblin Slayer; iedereen staat gewoon bekend als hun klas, met de lichte romans geschreven alsof ze enorm zijn Kerkers en Draken campagne is aan de gang. Ervan uitgaande dat een ander avontuur – Nightmare Feast een soort maker van personages heeft, zal die trend waarschijnlijk volgen.