De Genshin Impact Yaoyao-banner aangekomen met de Genshin Impact 3.4-update. Yaoyao trainde met Madame Ping naast Xiangling, wat zou kunnen verklaren waarom ze een polearm als haar primaire wapen gebruikt. Nadat Yaoyao haar opleiding bij Madame Ping had voltooid, werd ze Ganyu’s assistent. Door de capaciteiten van Yaoyao werkt ze goed als genezer, vooral in teams die haar van energie kunnen voorzien.

Yaoyao is een vier sterren Genshin-effect personage met een Dendro-element en een beschermende volgeling aan zijn zijde. Wanneer geprovoceerd, onthult de adept zichzelf om Yaoyao tegen kwaad te beschermen. Alhaitham en Yaoyao verschijnen beide op de huidige Genshin Impact-bannerdus je zult er zoveel willen kopen Genshin-impactcodes mogelijk om je primogems in de gratis pc-spel.

Genshin Impact Yaoyao Banner releasedatum

De banner van Yaoyao is live sinds de Genshin Impact 3.4-update op 17 januari. Je kunt wensen uitgeven om Yaoyao te ontgrendelen totdat de banners op 7 februari worden vernieuwd.

Genshin Impact Yaoyao Banner: Yaoyao rent weg van een vijand

Mogelijkheden van Genshin Impact Yaoyao

Normale aanval – gooit gooit ‘N’ Turn

• normale aanval: Voert maximaal vier opeenvolgende speerstoten uit
  • Opgeladen aanval: Verbruikt uithoudingsvermogen om vooruit te rennen en onderweg schade aan te richten met een speer
  • Duik aanval: Duik door de lucht om de grond te raken, vijanden te beschadigen en AoE-schade aan te richten

Elementaire vaardigheid – Raphanus Sky Cluster

Yaoyao roept zijn bedreven beschermingsapparaat, bijgenaamd Yuegei, in om hem te helpen vechten tegen zijn vijanden.

Stopcontact: Ga naar de richtmodus om de richting van Yaoyao’s worp aan te passen

Yuegui-werpmodus: Lanceert witte jade-radijsjes die ontploffen wanneer ze personages of tegenstanders raken, die zowel Dendro-schade aan vijanden toebrengen als partijleden genezen in dezelfde AoE op basis van Yaoyao’s maximale gezondheid. Alle ongebruikte radijsjes blijven op het veld liggen totdat ze door een vijand of partijlid worden gebruikt, of ze ontploffen vanzelf na korte tijd.

• Als alle personages in de buurt meer dan 70% HP over hebben, gooit Yuegei een radijs naar een tegenstander in de buurt.
  • Als personages in de buurt 70% of minder HP over hebben, gooit Yuegei een radijs naar het personage met de laagste resterende gezondheid. Als er geen tegenstander in de buurt is, gooit Yuegui White Jade Radish naar personages, zelfs als ze allemaal meer dan 70% HP over hebben.
  • Er kunnen maximaal twee exemplaren van Yuegui: Lancer Mode tegelijk bestaan.

Elementaire explosie – Afdaling van Moonjade

Gebruik Yuegui’s volledige potentieel in een noodgeval door Yaoyao’s Adeptal Legacy-status te ontgrendelen. In deze staat genezen Yuegeis White Jade Radishes nabijgelegen partijleden wanneer ze ontploffen terwijl ze Dendro-schade toebrengen aan nabije vijanden. Met Adeptal Legacy kan Yaoyao ook maximaal drie versies van Yuegui oproepen in ‘Jumping Mode’. In deze staat wordt de bewegingssnelheid van Yaoyao met 15% verhoogd en krijgt zijn weerstand tegen Dendro ook een verbetering.

YouTube-miniatuur

Yaoyao passieve vaardigheden

• Sterrenverstrooiing: Wanneer Yaoyao zich in de Adeptal Legacy-status bevindt, gooit ze tijdens het sprinten of springen elke 0,6 seconden een witte jade-radijs naar vijanden.
  • In de huid van anderen: Wanneer White Jade Radishes ontploffen, krijgen alle actieve personages binnen de AoE elke seconde gezondheid terug op basis van 0,8% van Yaoyao’s maximale gezondheid. Dit effect duurt vijf seconden.
  • staart op de tenen: Terwijl Yaoyao in je gezelschap is, zullen actieve personages Crystalflies en andere kleine dieren in de buurt niet wegjagen.

Sterrenbeelden Yaoyao

• volgeling‘ Tutelage: Wanneer White Jade Radishes ontploffen, krijgen alle actieve personages in het gebied gedurende acht seconden 15% Dendro-schade en krijgen ze 15 stamina. Deze vorm van herstel van het uithoudingsvermogen kan slechts eens in de vijf seconden plaatsvinden.
  • Onschuldig: In de Adeptal Legacy-status herstellen alle White Jade Radishes die tegenstanders beschadigen ook drie energieën voor Yaoyao. Dit effect kan slechts eenmaal per 0,8 seconden optreden.
  • Trouw en vriendelijk: Verhoogt het niveau van Raphanus Sky Cluster met drie. Het maximale upgradeniveau is 15.
  • Aantrekkelijk: Na het gebruik van Raphanus Sky Cluster of Moonjade Descent, wordt Yaoyao’s Elemental Mastery verhoogd op basis van 0,3% van zijn Max Health gedurende acht seconden. Het maximale aantal Elemental Mastery dat Yaoyao op deze manier kan verdienen is 120.
  • Medelijdend: Verhoogt het niveau van Moonjade Descent met drie. Het maximale upgradeniveau is 15.
  • weldadig: Voor elke 2 White Jade Radish die door Yuegui: Launch Mode wordt gegooid, zal het ook een Mega Radish gooien die een hogere AoE heeft dan de standaard White Jade Radish en de volgende effecten heeft wanneer hij explodeert.
    • Deelt Dendro AoE-schade uit op basis van 75% van Yaoyao’s aanval.
    • Herstelt de gezondheid van het actieve personage op basis van 7,5% van de maximale gezondheid van Yaoyao.
    • Elke Yuegei: Throw Mode kan maximaal twee Mega Radish gooien.

Dat is alles wat je moet weten over Yaoyao’s banier en vaardigheden. Vergeet niet onze te bekijken Genshin Impact Tier-lijst om erachter te komen waar Yaoyao en Alhaitham tegenover de concurrentie staan. We hebben ook een lijst met beste anime-spellen als je iets vergelijkbaars met Genshin Impact wilt proberen.