Door Azuur!

Het langverwachte Skyblivion Het fanproject dat The Elder Scrolls IV: Oblivion probeert uit te brengen en te integreren in de wereld van Skyrim, heeft een gloednieuwe trailer ontvangen die een releasedatum “ten laatste” in 2025 plaagt.

Dankzij een toegewijde groep modders en vrijwilligers, die sinds 2012 aan het project hebben gewerkt, zal Skyblivion Bethesda’s veelgeprezen en bekroonde vierde optreden herbouwd zien in de Skyrim-engine. Ga je gang en bekijk de onderstaande trailer:

Niet te verwarren met de hemelse wind mod, bewerkt door een heel ander team van modders die The Elder Scrolls III: Morrowind naar de wereld van Skyrim willen brengen, Skyblivion is de enorme inspanning van een handvol getalenteerde modders die onvermoeibaar werken om het land van Cyrodil in de noordelijke koninkrijken van Tamriel.

Aangezien de langverwachte Skyblivion-mod wordt uitgevoerd door modders en vrijwilligers in hun vrije tijd in plaats van door fulltime ontwikkelaars, is de voortgang van het project natuurlijk vrij traag, maar gestaag. Sterker nog, het team accepteert het zelfs nog steeds vrijwilligersvoor wie een handje wil toesteken.

De laatste ontwikkelupdate is weer binnen maart vorig jaaren werpt licht op de voortgang van het team in de stad Bruma, nieuwe Goblin-stammen en zelfs een aantal nieuwe en unieke wapens en artefacten die de outfit introduceert in deze enorme mod.

Skyblivion wordt gelanceerd in 2025. Je kunt de laatste ontwikkelingsupdates volgen op de officiële website van het team aan de rechterkant hier.