Onder de zee.

Death in the Water werd uitgebracht in 2019 en kreeg veel lof en succes toen het spelers in de diepten van de zee wierp, aangezien het spel zich concentreerde op een op golven gebaseerde benadering van spelen, waarbij elke duik (golf) in moeilijkheidsgraad toenam.

Er drijft nogal verrassend nieuws op de bodem van de zee, en het is de aankondiging dat het tweekoppige ontwikkelingsteam, Lighthouse Games, hard aan het werk is om een ​​vervolg op Death in the Water te ontwikkelen. Dead in the Water 2 keert op 26 januari 2022 terug onder de zee en lijkt een veel donkerdere ervaring, althans uit wat kan worden opgemaakt in deze korte clip die wordt gedeeld door de mede-oprichter van het ontwikkelingsteam.

Als Tall Whites niet eng genoeg was, probeert het vervolg spelers te inspireren om die gedachte te heroverwegen. In Death in the Water 2 vecht de hoofdrolspeler tegen verschillende mythologische wezens, die worden bestuurd door de beruchte geestbeheersende Kraken, genaamd Death.

Duik onder de zee om verborgen schatten te ontdekken, doe een beroep op Perks om de diepe duik te overleven en vecht tegen golven van door de geest bestuurde wangedrochten met een groot arsenaal aan wapens in dit uitgewerkte vervolg. Death in the Water 2 komt exclusief uit op Roken op 26 januari 2022, hoewel mede-oprichter Neil Jones ook zei dat hij hoopt dat het in de toekomst op PS5 zal verschijnen.