Vermaak

Ik voel een verstoring in de entertainmentindustrie

Star Wars lijkt veel eerder met een knal terug te komen dan iemand dacht, tenminste als scenarioschrijver Damon Lindelof er iets over te zeggen heeft. Er doen momenteel geruchten de ronde over de volgende film in het vervolgtrilogietijdperk van de franchise, met pre-productierapporten die dit voorjaar beginnen.

In het verleden was Lindelof vooral bekend door zijn betrokkenheid bij verschillende HBO-projecten. Volgens de website WorldofReelhij zal samenwerken met tv-schrijver Justin Britt-Gibson, terwijl de regie van de film zal komen van Sharmeen Obaid-Chinoy, die onlangs twee afleveringen regisseerde van Disney+’s Ms. Marvel-serie.

Naast mevrouw Marvel heeft Obaid-Chinoy ook aanzienlijk succes geboekt als regisseur in de Pakistaanse filmindustrie. De film volgt hopelijk het succes en de toejuichingen die de franchise onlangs heeft genoten met Andor en Obi-Wan (bekijk onze kijk op de voormalige hier), die ook op Disney+ staan.

Zoals gemeld in oktober, gaan er ook geruchten dat de film een ​​op zichzelf staande film zal zijn die is gemaakt naar een idee in een privéschrijverskamer. Het is vermeldenswaard dat hoewel er mogelijk extra films kunnen komen, de focus ligt op het reageren op die specifieke op zichzelf staande film.

Bovendien zeggen bronnen dat hoewel het niet noodzakelijkerwijs gericht zal zijn op personages uit de vervolgtrilogie, ze er tot op zekere hoogte bij betrokken zullen zijn. Dit zou niet al te schokkend moeten zijn, aangezien de Star Wars-vervolgtrilogie gemengde reacties heeft gekregen van beide kanten van de fandom. Het zal naar verwachting tegen december 2025 dalen, en als die releasedatum afloopt, zou het zes jaar geleden zijn datde release van Rise of Skywalker in december 2019). Het is heel, heel ver verwijderd van een melkwegstelsel ver, ver weg.