Je wilt de coolste aantrekken Spiderman Minecraft-skins? Wie wist dat er zoveel kostuums waren voor de vriendelijke buurtsuperheld en zijn schurken? Ze halen inspiratie uit strips, films en zelfs games. Als je deze outfits in Minecraft wilt rocken, kun je ze snel en eenvoudig wijzigen met de Character Creator van Bedrock Edition.

Als je de eerste drie Spider-Man-films hebt gebinged, kun je je verkleden in het klassieke rood-blauwe kostuum van de ambachtelijk spel. Als je de nieuwste Spider-Man-film hebt gezien, No Way Home, dan stap je uit de met goud versierde Spidey-skin. Of als je een Miles Morales-fan bent Spider-man-spel en hield van Into the Spider-Verse, dan kun je je verkleden als Miles Morales zelf. Er zijn Minecraft Spiderman-skins voor elk type Spidey-rollenspel.

De beste Minecraft Spiderman-skins zijn:

Minecraft Spider-Man - de klassieke Spider-Man-skin.

Klassieke Spiderman

Als je na bent klassiek blauw en rood pak, kun je niet fout gaan met de originele Spider-Man. Dat wil niet zeggen dat je dit kostuum niet nog specialer kunt maken door het ermee te combineren Minecraft-mods om webshooters toe te voegen.

Minecraft Spider-Man - Miles Morales' versie van het Spider-Man-kostuum heeft een donkerdere korte broek en een donkerder kleurenschema.

Miles Morales

Een van de beste Spider-Man-films, Spider-Man: Into the Spider-Verse, speelt hoofdrolspeler Miles Morales – een jonge tiener die in Brooklyn, New York woont, die na de dood de rol van Spider-Man op zich neemt van zijn voorganger Peter Parker . Deze Minecraft huid heeft de iconische groene en rode hoodie met het zwarte en rode Spidey-kostuum eronder.

Minecraft Spider-Man - de groene kobold met een eng lachend gezicht.

groene kabouter

Als je je liever verkleedt als een van de meest beruchte vijanden van Spider-Man, de Groene Goblin-skin zal op de loer liggende klimplanten zeker afschrikken. Het wordt niet geleverd met de moordende helm of de gestroomlijnde zweefvliegtuig, maar het heeft wel een kwaadaardige val en die beruchte gloeiende gele ogen.

Minecraft Spider-Man - het kostuum dat Peter Parker maakt in Spider-Man Homecoming.

Spider-Man thuiskomst

Hoewel dit Spider-Man Homecoming-kostuum is slechts een klein beetje anders dan het klassieke felblauwe en rode kostuum, het voegt dat diepere blauw toe waar Tom Holland’s Spider-Man om bekend staat.

Minecraft Spider-Man - Venom in een Minecraft-skin heeft zijn toon.

Venijn

Je zou kunnen kiezen voor het symbiont-pak, maar als je je zo wilt kleden Venijn in al zijn glorie – compleet met bolle melkwitte ogen en een hagedisachtige tong die uit enorme knarsers steekt – kijk dan eens naar de Venom Minecraft-skin.

Minecraft Spider-Man - Tony Starks versie van het Spider-Man-kostuum.

IJzeren Spiderman

Een van de coolste kostuums van Spider-Man, ook wel bekend als de Geen thuiskomen. Helaas wordt het niet geleverd met de langwerpige gouden spinnenarmen of de nette vleugels – maar de gouden en blauwe details zijn voortreffelijk en je vrienden zullen zeker jaloers op je zijn.

Nu je aangekleed en begonnen bent, bekijk je de beste zaden in minecraft en Minecraft-servers om te pronken met je nieuwe Spider-Man-skin. Als je geen zin hebt om als Spider-Man of een van zijn vijanden te spelen, zijn er genoeg andere coole dingen Minecraft-skins kiezen.