Creëer het beste Genshin Impact Mika bouwen is een verrassend gemakkelijke taak, aangezien zijn capaciteiten hem de perfecte kandidaat maken als fysiek DPS-ondersteuningspersonage. We hebben in het verleden dit soort viersterrenpersonages gezien, zoals Gorou en Faruzan – deze personages zijn ontworpen om samen met hun vijfsterrentegenhangers te vechten.

Terwijl Mika werd onthuld vóór de 3.4-update op de Genshin-effect Twitter-account, duurde het niet lang voordat datamined-lekken de Mika’s banier en vaardigheden. Als Mika wordt gekoppeld aan het vijfsterren DPS-personage, denken we dat hij terugkomt in de gratis pc-spel in een herhaling van een spandoek kan het op sommige avonden een vaste waarde worden. Hier is alles wat u moet weten om de beste Genshin Impact Support Mika-build te maken.

Genshin Impact Mika standbouw

Als gebruiker van Cryo en polearm lijkt het erop dat Mika speciaal is ontworpen voor schadehandelaren zoals Eula en Razor, omdat zijn capaciteiten samenwerken met die van hen. Mika heeft niet alleen het vermogen om zijn partijleden te genezen, maar hij kan ook de fysieke schade van zijn team verbeteren. De kans is groot dat Mika uiteindelijk een van de viersterrenpersonages wordt in de opnieuw uitgebrachte Eula Banner in de tweede fase van de Genshin Impact 3.5 releasedatum.

Genshin Impact Mika hemelvaartmateriaal: Cryo-personage Mika, een jonge jongen met blond haar, leest een boek

De beste versie van Genshin Impact Mika is:

Gewapend:Lance Favoriet
Artefacten: Ocean-Hued Clam (vier stuks)

Onze keuze voor Mika’s beste wapen in de ondersteunende rol is de Favonious Lance, een uitstekend viersterrenwapen dat de kans heeft om energiedeeltjes vrij te geven wanneer je een kritieke aanval uitvoert. Wat dit wapen effectief maakt in de ondersteunende rol, is dat de belangrijkste basisstatistiek aanval is, waarmee een van Mika’s grootste zwakheden als ondersteunend personage wordt opgelost. De speer genereert ook een extra energieoplading, zodat hij genoeg energie heeft wanneer je je energiestoot moet activeren.

Om het meeste uit Mika’s genezende vermogens te halen, biedt de Ocean-Hued Clam vierdelige artefactenset Mika bonusgenezing en zeekleurige mossen die schade toebrengen aan vijanden. Als het gaat om artefact-substatistieken, streven we naar energieoplaadsnelheid, gezondheidspunten en genezingsbonus. Het is moeilijk om de kracht van Mika’s genezing te bepalen zonder zijn definitieve statistieken te kennen, maar houd het in de gaten, want we houden deze release in de gaten als de datamined-informatie verandert.

Dat is alles wat je nodig hebt om de beste Genshin Impact Mika-build te maken. Als er één ding is waar je nooit genoeg van kunt krijgen in de anime-spel, het zijn primogems en mora. Gelukkig hebben we een Genshin-impactcodes gids met de nieuwste codes om gratis in-game goodies in te wisselen. Ga anders naar onze Genshin Impact-evenementen waar je in de tijd beperkte speurtochten kunt voltooien om extra in-game items te verdienen.