Vermaak

De midlifecrisis van Bob Odenkirk, uitgezonden.

Het is nu iets meer dan zeven maanden geleden Je kunt beter Saul bellen Hoofdrolspeler Bob Odenkirk heeft de deur gesloten voor zijn tijd als Saul Goodman in de spin-off van Breaking Bad. Zoals het oude gezegde luidt, is er geen rust voor de schurken, aangezien Odenkirk zijn volgende rol voor AMC in Lucky Hank zal debuteren.

AMC heeft een kort fragment vrijgegeven van wat kijkers kunnen verwachten, en hoewel het niet al te veel weggeeft, doet het net genoeg om interesse te wekken voorafgaand aan het debuut van de show op AMC en AMC+ op 19 maart.

Lucky Hank is de volgende grote show van AMC, met dezelfde getalenteerde uitvoerende producenten die kijkers brachten slecht breken en je kunt beter Saul bellen. De show speelt Odenkirk als voorzitter van een Engelse afdeling, William Henry Deveraux Jr., midden in een midlifecrisis terwijl hij werkte op een ernstig ondergefinancierde universiteit in Pennsylvania. Wat er daarna gebeurt, wordt aan de kijkers overgelaten in deze tv-bewerking van Richard Russo’s roman Heteroman.

Naast Odenkirk heeft Lucky Hank een getalenteerde cast van acteurs zoals Oscar Nunez (The Office), Tom Bower (Die Hard 2), Kyle MacLachlan (1984’s Dune) en Chris Diamantopoulos (Red Notice) die terugkerende rollen zullen spelen in de Display. Zoals eerder vermeld, komt Lucky Hank in maart naar AMC en AMC +, met een seizoen van acht afleveringen gepland om Odenkirk in staat te stellen zijn midlifecrisis volledig op televisie uit te zenden.