Vermaak

Hij zou terug zijn in minder dan 12 parsecs.

Het is vijf jaar geleden dat Alden Ehrenreich begon als een jonge Han Solo in Solo: A Stars Wars Story, en de acteur wordt nog steeds gevraagd naar zijn verleden en toekomst als de charismatische schurk die beroemd werd door de onnavolgbare Harrison Ford.

De acteur is op het Sundance Film Festival om zijn nieuwe film Fair Play te promoten met Phoebe Dynevor (Bridgerton), en IndieWire vroeg hem of hij Han Solo nog een keer wilde spelen, waarop hij dit zei:

“Het verhaal dat ik deed, ik moet aan het eind echt Han Solo zijn. Het is een soort verhaallijn, waarvan ik dacht dat het goed was gedaan. Dat is het leuke gedeelte. is de man die het leukst is om in te zijn. Ik’ zou daar heel blij mee zijn, maar wie weet?

Solo: A Stars Wars Story-regisseur Ron Howard zei onlangs dat fans geen vervolg of vervolg mogen verwachten, maar dat de acteur toch hoopt de rol opnieuw te spelen. Een tv-serie op Disney+ zou een geweldige manier kunnen zijn om precies dat te doen en te laten zien hoe Han Solo in de problemen kwam met Jabba the Hutt.

Hoewel critici de uitvoeringen van Ehrenreich en Glover prezen, was de film een ​​box office-bom met een brutowinst van slechts $ 393 miljoen wereldwijd met een budget van minstens $ 275 miljoen. De film heeft een kritische beoordeling van 69% rotte tomaten en een publieksscore van 64%, wat bewijst dat mensen het leuk vonden maar niet leuk vonden.

Solo: A Stars Wars Story was verstrikt in problemen achter de camera, aangezien de film halverwege van regisseur veranderde, toen Ron Howard (Apolo 13) Phil Lord en Chris Miller (21 Jump Street) verving. De film speelde Ehrenreich, Donald Glover (Atlanta), Woody Harrelson (Zombieland), Thandiwe Newton (Westworld), Emilia Clarke (Game of Thrones), Paul Bettany (Avengers: Infinity War) en Phoebe Waller-Bridge (Fleabag).